The Heavy, la B’Estfest Summer Camp 2013
B’ESTFEST Summer Camp aduce fanilor un nou nume în premieră în România - The Heavy. Trupa a luat naştere în 2007 şi, până în prezent, are la activ trei albume lansate și mai multe piese clasate pe primele locuri în topuri şi care au strâns milioane de vizualizări pe YouTube.
How You Like Me Now, Short Change Hero, What Makes a Good Man sunt doar câteva dintre single-urile The Heavy pe care publicul român le cunoaște.
Cei patru membri ai trupei britanice au devenit cunoscuţi odată cu piesa How You Like Me Know, care a făcut înconjurul lumii graţie numeroaselor campanii publicitare în care a fost utilizată, printre care şi cea din celebra pauză a Super Bowl-ului din 2010. Piesele The Heavy au fost adesea alese şi pentru a ilustra soundtrack-uri ale unor seriale americane precum Entourage, Californication, Rookie Blue sau Community.
Cu un stil aparte, greu de încadrat într-un curent muzical anume, The Heavy a atras atenţia deopotrivă publicului şi a criticilor de specialitate încă de la primele single-uri lansate în 2007, intrând în istorie ca prima trupă căreia celebrul realizator TV american, David Letterman, i-a cerut un bis în cadrul emisiunii sale, Late Show.
Ediţia din acest an a festivalului va avea loc vara aceasta în perioada 5-7 iulie, în B’ESTFEST Park – Bucureşti, Tunari, printre artiştii confirmaţi deja numărându-se Texas, Nas, Nneka, Chase & Status live, Enter Shikari, Tiamat, Soilwork, Noisia, Joker şi Friction.
Prezentat de Ciuc Premium şi Coca-Cola, abonamentele B’ESTFEST Summer Camp 2013 valabile pe întreaga durată a celor trei zile de festival (150 RON), biletele pentru o singură zi (70 RON) şi voucherele de camping (20 RON) fiind disponibile în pre-sale atât online pe MyTicket.ro, cât şi în reţeaua magazinelor Diverta, magazinul Muzica, Sala Palatului şi librăria Mihai Eminescu.