Smiley dezvaluie secretele celei mai mari petreceri-concert din viata lui
In apropierea evenimentului aniversar Smiley 10 din 1 iunie, de la Arenele Romane, Smiley dezvaluie secretele celei mai mari petreceri-concert din viata lui.
260 de mp de ecrane de ultima generatie, cea mai mare suprafata de led montata la Arenele Romane, peste 2 ore si jumatate de live, peste 100 de oameni care muncesc in echipa artistica si de productie a show-ului, cel mai bun mixer de sunet care a fost vreodata pe o scena din tara a unui artist roman, elemente scenografice, muzicale si regizorale concepute special pentru eveniment, 3 backing-vocals, un cvartet, 5 instrumentisti in trupa, dansatori, invitati speciali si un sarbatorit cu 10 ani de cariera solo in spate – acestea sunt o parte din detaliile tehnice care se vor vedea si auzi la concertul din 1 iunie prin care Smiley sarbatoreste 10 ani de cariera solo.
“Imi doresc sa ne simtim cu totii ca intr-o masina a timpului pe 1 iunie si sa calatorim impreuna cu ajutorul muzicii in primii 10 ani de Smiley. O sa cantam mult, o sa dansam, o sa ne bucuram, o sa va spunem povesti cu vorbe, dar si cu note. Eu simt ca este ziua mea si va multumesc ca veti fi langa mine la petrecerea mea.”, a declarat Smiley care se afla in toiul repetitiilor pentru momentele speciale pe care le pregateste pentru cei care vor veni la ziua lui.
Smiley isi va incepe concertul-petrecere la ora 21.00, insa inainte vrea sa propuna invitatilor la ziua lui un moment artistic inedit care va incepe la ora 20.00: “Opening actul va fi sustinut de doi baieti foarte talentati pe care lumea i-a cunoscut si votat la Vocea Romaniei si cu care eu colaborez la HaHaHa Production. Asadar, Alex Musat si Sebastian Seredinschi vor da “aperitivul” muzical la petrecerea de ziua mea”, subliniaza artistul care se afla in anul de sarbatoare 10 din cariera sa solo.
Seredinschi si Musat vor primi din partea lui Smiley scena si publicul inaintea concertului lui. “Pentru mine nu exista cadou mai frumos. Este chiar ziua mea de nastere pe 1 iunie si va fi cu siguranta cea mai fericita aniversare pe care am avut-o pana acum. Si pot sa ma si laud ca sunt nascut in aceeasi zi cu Smiley, de fapt cu cariera lui solo. Sunt sigur ca va fi un superconcert pe 1 iunie la Arenele Romane si sper ca si momentul nostru sa fie unul bun si primit bine de publicul lui Smiley”, a declarat Sebastian Seredinschi, fost concurent la Vocea Romaniei si artist HaHaHa Production.
PROGRAM:
18.30 Acces Public
20.00 - Opening Act
21:00 - Concert Smiley "10 ani"
REGULI DE ACCES:
Accesul in incinta Arenelor Romane se face prin intrarea din parc (de jos) incepand cu ora 18.30, iar concertul incepe de la 20.00! In ceea ce priveste regulile de acces, organizatorii roaga publicul sa nu vina la concert cu urmatoarele obiecte, acestea fiind interzise:
• sticle, conserve,
• mancare sau bauturi de orice fel,
• artificii, arme, obiecte periculoase,
• umbrele (va rugam in caz ca se anunta ploaie sa veniti cu pelerine),
• aparate foto profesionale sau semi-profesionale (cu obiectiv detasabil),
• aparate de inregistrare audio-video profesionale sau semi-profesionale.
Organizatorii nu vor stoca si pazi obiectelor prezentate in lista de mai sus pe durata festivalului. In cadrul evenimentului se vor comercializa diverse sortimente de bauturi, vanzarea acestora facandu-se pe baza de jetoane care pot fi procurate de la casele special amenajate.
Accesul in spatiul de eveniment va fi permis unei singure persoane pe baza biletului valid, o singura data. Biletul in baza caruia se va face accesul va trebui pastrat pe toata durata concertului. Parasirea perimetrului Arenelor Romane, dupa validarea biletului de acces, va fi strict interzisa. Persoanele care doresc sa paraseasca zona de eveniment o pot face, dar la iesire bratara le va fi rupta si daca doresc sa intre din nou, vor trebui sa-si cumpere alt bilet. Este strict interzisa vanzarea sau cumpararea invitatiilor si vanzarea sau cumpararea biletelor la suprapret. Organizatorii isi rezerva dreptul de a interzice intrarea la concert a persoanelor care vor fi depistate ca desfasoara astfel de activitati si de a confisca invitatiile, respectiv biletele, aflate in posesia acestora. Se recomanda achizitionarea biletelor doar din punctele de vanzare autorizate. Accesul in zonele A, B se face pe baza bratarii primita la intrare. Spectatorii cu acest tip de bilete au acces si in Zona C a festivalului. Posesorii de bilete din Zona C nu vor primi bratara. Zona C se afla exact in spatele zonei B si asigura acces si pe scaunele din Arenele Romane, mai putin sectoarele K si E care sunt dedicate zonei A. Toate biletele din zona A sunt cu loc pe scaun dar spectatorii pot cobori in Arena in zona B sau C. Locurile pe scaune se ocupa in ordinea sosirii la locatie, acestea neavand numere alocate. Concertul are loc in aer liber ! Consultati programul final al evenimentului pe Facebook sau pe www.bestmusic.ro cu 3 zile inainte de concert!
IMPORTANT!
Accesul copiilor este permis doar pe baza de bilet si doar daca acestia sunt insotiti de unul dintre parinti, posesor al unui bilet valid. Copiii cu varsta sub 2 ani au acces gratuit si trebuie insotiti de un adult posesor de bilet valid.
BILETE:
Biletele se gasesc in format electronic pe www.iabilet.ro si in reteaua fizica iabilet.ro/retea: Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1 langa casa de bilete Metrorex, Magazinul Muzica, Magazinele IQ BOX - Telekom, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Hard Rock Cafe, Beraria H, Agentiile Perfect Tour, Magazinele Uman si pe terminalele self-service ZebraPay din toata tara.
Biletele au urmatoarele preturi:
- presale: 219 Lei categoria A, 139 Lei categoria B, 79 Lei categoria C pana pe 1 iunie
- la intrare: 250 Lei categoria A, 150 Lei categoria B, 100 Lei categoria C
Harta Locatie: www.bestmusic.ro/harta-bilete.jpg
Categoria A: cu loc in tribuna sectoarele K si E, categoria B: fara loc in fata scenei, categoria C cu loc pe scaun sau fara loc (in picioare), in spatele Categoriei B, in Arena. Sunt in vanzare cate 600 de bilete la categoriile A si B si doar 3000 la categoria C.
Locurile pe scaune se ocupa in ordinea sosirii la locatie, acestea neavand numere alocate. Concertul are loc in aer liber!
Consultati programul final al evenimentului pe Facebook sau pe bestmusic.ro cu 3 zile inainte de concert. Pentru acest concert vor fi puse in vanzare doar 4200 de bilete pentru a avea suficient spatiu de dans!
Arenele Romane - Parcul Carol, strada Cutitul de Argint nr 3, Bucuresti
Un eveniment BestMusic Live Concerts si HaHaHa Production
Carrefour – partener concert Smiley10
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 294 de magazine dintre care 32 hipermarketuri 'Carrefour', 133 supermarketuri 'Market', 44 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 74 de magazine Billa.
“Acest concert extraordinar reprezintă, o dată în plus, ocazia de a demonstra angajamentul Carrefour Romania pentru valorile romanești si prezentarea catre un public cat mai numeros a unor concepte cu adevarat electrizante. Felicitam organizatorii acestui spectacol ce marcheaza 10 ani de cariera a unui indragit artist de toti romanii și suntem convinși că vom oferi împreună publicului o experiență de neuitat la inceputul lunii iunie!”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour România.
PepsiCo - partener concert Smiley10
Pepsi a fost alaturi de Smiley inca de la inceputul carierei muzicale, energia si pasiunea artistului fiind in armonie cu valorile brandului Pepsi. Impreuna au deschis un dialog activ intre consumatori si brandul iconic care a marcat deja 50 de ani in Romania. Parteneriatul cu Smiley continua si acum, sub semnul Pepsi-Cola, dupa un deceniu de muzica si spirit liber.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.