Smiley a dat o petrecere-concert cat 10 ani de cariera solo
Alaturi de familie, prieteni de o viata, artisti si de peste 5000 de sustinatori, Smiley a dat o petrecere-concert cat 10 ani de cariera solo.
Smiley a calatorit muzical cu cele 30 de piese interpretate prin fiecare dintre cei 10 ani ai sai de cariera solo, a dansat, a povestit, si-a strans in brate prietenii artisti care i-au fost alaturi pe scena, a ras, a multumit si a plans in hohote de emotie la petrecerea-concert de ziua lui care a avut peste 5000 de invitati, a durat aproape 3 ore si s-a simtit cat 10 ani.
260 de mp de ecrane led care au creat cu grafica, citate si imagini atmosfera fiecarei piese, masina intoarsa pe dos pe care si-a inceput Smiley aventura muzicala, aproape 5000 de baloane albe care au zburat spre cer la indemnul lui Smiley impreuna cu o dorinta pusa de fiecare om, ploaia de confetti, baia de lasere, chitaristul trupei Marius Pop care si-a cantat un solo plutind in aer, invitatii speciali care i-au fost alaturi pe scena printre care Alex Velea impreuna cu Dominic, fiul sau, Cabron, Grasu XXL, Guess Who, Doc, Marius Moga, Feli, Damian Draghici si colegii si prietenii sai de la trupa SIMPLU, CRBL si Piticu’, au fost doar cateva dintre elementele de interes in petrecerea-concert de 10 ani de Smiley.
Momentul de maxima incarcatura emotionala si de multe lacrimi a fost la piesa “Confesiune” pe care Smiley le-a dedicat-o parintilor sai si care a inceput cu un moment de liniste si intuneric in care publicul a auzit o inregistrare veche cu vocea unui copil. “Este o inregistrare audio cu mine la 3 ani pe care am primit-o cadou de la ai mei cand am implinit 18 ani. Atunci am aflat si povestea ei. Dupa serbarea de la gradinita unde nu am vrut sa-mi spun rolul, am ajuns acasa si am recitat in fata parintilor mei toata serbarea, toate rolurile colegilor mei pe care le stiam pe de rost, iar mama si tata m-au inregistrat si m-au aplaudat.”, povesteste artistul care in timpul interpretarii melodiei nu si-a putut stapani emotiile si a cantat a doua parte a piesei in lacrimi. “Nu mi s-a mai intamplat niciodata asta pe scena. Nu m-am putut abtine din plans, nu mi-am putut stapani emotiile si mi le-am manifestat asa cum am simtit: am cantat si am plans”, marturiseste dupa eveniment Smiley care a interpretat cea mai emotionanta piesa din concert alaturi de prietenul sau si producatorul muzical de la HaHaHa Production, Serban Cazan.
“Emotia pe care am trait-o in seara asta n-am mai trait-o niciodata. Sunt alaturi de familie, de prieteni, de colegi, de artisti pe care ii apreciez, alaturi de voi care stiti intotdeauna sa-mi dati aripi. Iubesc ceea ce fac si va iubesc pe voi care ne sustineti atat de tare de fiecare data. Va multumesc pentru primire, pentru aplauze, pentru sustinerea de acum si din acesti 10 ani. In seara asta a fost magic!”, a spus Smiley fericit, emotionat si recunoscator la finalul concertului de la Arenele Romane, organizat de BestMusic Events si HaHaHa Production.
Dupa maratonul sufletesc si muzical in care a interpretat cu poveste, scenografie speciala, grafica unica, dansatori, invitati speciali si multa sustinere din partea publicului 30 de piese cu ajutorul carora a calatorit in timp in cei 10 ani de cariera solo, Smiley a primit cadou din partea celor prezenti cel mai puternic si sugestiv “Multi ani traiasca” pe 5000 de voci. “Ba, ce petrecere! Ne vedem anul urmator intr-o locatie mai mare”, a raspuns cu entuziasm si zambet larg pe chip artistul.
Opening-act-ul evenimentului a fost sustinut de doi dintre fostii concurenti de la Vocea Romaniei, cu care Smiley colaboreaza la HaHaHa Production, Alex Musat si Sebastian Seredinschi, care au oferit un “aperitiv” muzical curat, acustic si plin de emotie. Aplauzele publicului au fost pentru ei cel mai frumos cadou, mai ales ca 1 iunie a fost si ziua de nastere a lui Sere.
Petrecerea-concert Smiley 10 ani a facut parte din proiectul #Smiley10, un maraton de lansari, inovatii si confesiuni muzicale care se intind pe parcursul unui an intreg prin care artistul marcheaza 10 ani de cariera solo. Tot in cadrul proiectului in care a lansat prima colectie de GIF-uri a unui artist roman, prima campanie exclusiva pe revolutionara aplicatie musical.ly si jocul online “Domnu’ Smiley, sari un pic”, Smiley si-a propus sa lanseze in fiecare zi de 10 a fiecarei luni, timp de 10 luni, cate o piesa noua cu videoclip care sa culmineze la final de an de sarbatoare cu lansarea unui nou album, al patrulea din cariera sa.
Detalii despre viata si activitatea lui Smiley se pot gasi pe pagina oficiala Smiley de pe Facebook, Instagram, Twitter si pe www.smiley.ro, www.smiley10.ro, www.hahahaproduction.com.
Carrefour – partener concert Smiley10
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 294 de magazine dintre care 32 hipermarketuri 'Carrefour', 133 supermarketuri 'Market', 44 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 74 de magazine Billa.
“Acest concert extraordinar reprezintă, o dată în plus, ocazia de a demonstra angajamentul Carrefour Romania pentru valorile romanești si prezentarea catre un public cat mai numeros a unor concepte cu adevarat electrizante. Felicitam organizatorii acestui spectacol ce marcheaza 10 ani de cariera a unui indragit artist de toti romanii și suntem convinși că vom oferi împreună publicului o experiență de neuitat la inceputul lunii iunie!”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour România.
PepsiCo - partener concert Smiley10
Pepsi a fost alaturi de Smiley inca de la inceputul carierei muzicale, energia si pasiunea artistului fiind in armonie cu valorile brandului Pepsi. Impreuna au deschis un dialog activ intre consumatori si brandul iconic care a marcat deja 50 de ani in Romania. Parteneriatul cu Smiley continua si acum, sub semnul Pepsi-Cola, dupa un deceniu de muzica si spirit liber.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.