[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
publicat la: 31/08/2016
Motive de bucurie pentru femeile din București

Motive de bucurie pentru femeile din București

Faimos pentru reinterpretarea stilului de viață italian într-o manieră contemporană, creativă, un brand italian de lux va inaugura în luna septembrie un magazin de genți.

Evenimentul a fost programat la Băneasa Shopping City și a avut în centru renumitul brand Furla, 100 % italian, încărcat cu istorie și spirit. Fondată în anul 1927 la Bologna de Aldo și Margherita Furlanetto, Furla se apropie de aniversarea a 90 de ani puternic ancorată în trecutul solid al flerului său pentru frumusețe, designului inovator, tradiționalei sale măiestrii și expertizei iscusiților săi artizani. Noul magazin din Băneasa Shopping City va comercializa exclusiv gențile din linia de produse FURLA. Spațiul dedicat mixează în 126 mp. creativitatea și eleganța fără vârstă cu un design unic. Colecția de genți pentru toamnă/iarnă 2016 propune modele în culori luminoase, cu un design smart, din piele high-end, în spiritul ludic, optimist, caracteristic Furla.

"Inaugurarea magazinului din Băneasa Shopping City vine ca o continuare firească a creșterii naturale a brandului. De-a lungul ultimelor sezoane, Furla a făcut echipă cu fotograful Mario Testino, care a conturat imaginea artistică a brandului, capturând în campaniile sale publicitare stilul de viață italian, optimist, colorat, contagios", a declarat Ana Pintilie, Marketing Manager Millenium Pro Design.

Singurul brand italian cu creștere rapidă din segmentul premium, prezent în peste 100 de țări, cu peste 1600 de magazine, Furla are sedii regionale la Bologna, Milano, New York, Hong Kong și Tokyo. Inaugurând constant noi linii de produse și magazine pe întreg mapamondul, Furla și-a dublat vânzările globale în ultimii cinci ani. Creștere datorată mai ales expansiunii asiatice, acolo unde expresivitatea colorată și ADN-ul italian al brandului au atras rapid un segment de public important. Anul trecut, 2 milioane de genți Furla s-au vândut în întreaga lume, câte una la fiecare 16 secunde.