
Energiea – Agenţia de vis, la Noaptea Agenţiilor 2012
Energiea este cea de-a 24-a agenţie participantă la Noaptea Agenţiilor şi singura unde ai un job de vis în creaţie, preţ de o noapte.
De Noaptea Agenţiilor, pe 15 mai, de la ora 20:00, Energia îi provoacă pe vizitatori să-şi trăiască visul într-un departament de creaţie. Vor putea rezolva brief-uri experimentaliste Grolsch pe muzica mixată de creativii Octav Gheorghe, Şerban Alexandrescu, Iulian Fecioru şi Tuan Nini.
Restul departamentelor vor sta la dispoziţie toată noaptea: client service-ul şi traficul se vor asigura că participanţii vor primi Grolsch de la rece, iar departamentul BTL îi va ţine la curent cu ce se întâmplă în celelalte agenţii.
Noaptea Agenţiilor, proiect iniţiat şi organizat de The Institute, îşi propune să promoveze creativitatea românească, implicând agenţiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive. Evenimentul, ajuns la cea de-a treia ediţie, va avea loc anul acesta pe 15 mai, în sediul a 24 de agenţii şi la cafeneaua Institute, the café.
Evenimentul, ajuns la cea de-a treia ediţie, va avea loc anul acesta pe 15 mai, în sediul a 24 de agenţii şi la cafeneaua Institute, the café.
Agenţiile care participă anul acesta la Noaptea Agenţiilor sunt: 2 Parale, 2ActivePR, Arena Advertising Key, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Cohn & Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, Energiea / Agenţia de Vis, Free Communication, G2 Romania, Grupul Lowe, HIPPOS, iLeo, Infinit Solutions, Jazz, Leo Burnett & Target, Pastel, Propaganda, Pygmalion - advertising facilitators, Saatchi & Saatchi România, Smart Corporation Group, The Geeks, The Practice şi The Public Advisors.
Energiea este un stabiliment de informare şi experiment urban (strada Brezoianu 4).