ARTvertising – evenimentul care uneşte arta, marketingul şi comunicarea
Pe 18 octombrie, în Cluj-Napoca, va avea loc evenimentul ARTvertising, dedicat oamenilor de advertising, marketing şi comunicare, organizat de IAA YP.
ARTvertising va avea loc la Hotel Central din Cluj-Napoca, întâlnirea fiind structurată în două părţi: una care porneşte dezbaterea cu privire la legătura dintre artă şi advertising, unde Bogdan Brânzaş şi Andrei Gheorghe încep discuţia cu două prezentări, iar cea de-a doua parte, cu ale sale cinci ateliere distincte, va aduce pentru participanţi o serie de tehnici, trucuri şi instrumente artistice. Atelierele vor fi îndrumate de Amida şi coach-trainerul Cristina Varo, sculptorul Vlad Berte, Pardanschi-Răileanu pentru atelierul de teatru, designerul Ştefan Asafti şi Andrei Cosma, editorul Decâtorevistă Cristian Lupşa şi Andreea Stor (Floristiq Art).
ARTvertising doreşte să pornească o dezbatere privind interconectivitatea sau complementaritatea celor două noţiuni, reunind la aceeaşi masă oameni din marcomm cu artişti. “Am vrea să le amintim oamenilor din industria publicităţii de frumuseţea unor lucruri pure şi conceptuale, capabile să înalţe spiritul şi fiinţa. Poate că sună puţin pretenţios, dar lucrurile sunt simple: fie că sunteți sau nu de acord cu ideea de a aduce la un punct comun arta și publicitatea noi vrem să purtăm această discuție cu voi și mai mult decât atât, vrem să plecați de la eveniment cu idei pe care să le puteți folosi în viața de zi cu zi”, spune managerul de proiect Alexandra Crăciun.
Înscrierile se fac prin completarea unui formular online pe pagina de Facebook IAA YP (http://www.facebook.com/IAAYPCluj/app_515318078495819), urmând ca apoi participanții să primească pe email confirmarea participării pe data de 13 octombrie.