[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
Anca Negoiță publicat la: 17/10/2011
Absolut Vodka a lansat Absolut Blank

Absolut Vodka a lansat Absolut Blank

"Totul începe cu un Absolut Blank" este cea mai nouă campanie Absolut, lansată de curând şi în România.

Aceştia au fost urmăriţi pas cu pas în timp ce au transformat-o într-o operă de artă. La final, piesele au fost adunate într-o expoziţie care circulă prin toată lumea. În România, Absolut Blank a fost lansat la Bucureşti urmând să pătrundă şi în alte oraşe mari.

Sticla a fost împărţită în 17 piese, fiecare dintre acestea urmând a fi decorată şi pictată de 17 artişti români timp de un an. Prima piesă a acestui puzzle a fost deja pictată cu ajutorul lui Andrei Pavel, artistul aerograf ales să creeze chiar în cadrul evenimentului neconvenţional de lansare a campaniei.

El a intrat astfel în grupul artiştilor care au creat pentru Absolut: pictori, sculptori, grafferi, regizori, creatori de instalaţii interactive sau artişti digitali. De la design-ul grafic jucăuş şi colorat marca Aesthetic Apparatus, ilustraţiile curajoase ale lui Kinsey sau instalaţiile UVA, creaţiile Absolut Blank adună o varietate de discipline artistice sub un singur brand.

Absolut face parte din portofoliul Pernod Ricard din anul 2008, alături de branduri ca Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wzborowa, Havana Club, Perrier-Jouët şi altele. Pernod Ricard deţine o cotă de piaţă de 26% din totalul importurilor de băuturi alcoolice din România.