[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
publicat la: 19/05/2014
A început Festivalul Italian
Festivalul Italian, 15 mai - 17 iunie, în magazine și restaurante

A început Festivalul Italian

Produse „Made in Italy”. Gastronomie, design, modă, carte în magazinele și restaurantele din țară. Peste 100 de mărci şi produse italiene marchează, între 15 mai și 17 iunie, zilele Italiei.

Mergi?

 

Festivalul Italian, care se desfășoară în jurul Zilei Naţionale a Republicii Italiene (2 iunie), a ajuns anul acesta la cea de-a şasea ediţie

 

 Începând din 15 mai până la mijlocul lunii iunie,  festivalul va da culoare expresiei „Made in Italy”. În această lună, 500 de magazine, restaurante și lanțuri de retail vor promova produsele italienești (disponibile la prețuri promoționale), prin evenimente, concerte, degustări și demonstrații culinare.

 

 

Programul Festivalului Italian

 

Gustul Italiei, 15 mai-4 iunie

Campanie dedicată produselor alimentare italiene în toate magazinele METRO Cash & Carry din România, cu demonstraţii culinare, oferte promozionale şi alte surprize.

 

Buongiorno Italia, 22 mai – 17 iunie

Promovarea produselor alimentare italiene în toate punctele de vânzare Mega Image din România cu oferte promoţionale

 

Săptămâna italiană la Carrefour, 29 mai – 4 iunie

Promovarea produselor alimentare italiene în toate punctele de vânzare Carrefour din România, cu demonstraţii culinare, oferte promoţionale, concursuri etc.

 

La masă în restaurantele italiene, 30 mai – 5 iunie

Săptămâna bucătariei italiene în principalele restaurante din Bucureşti, care propun meniuri promoţionale sau reduceri.

 

Săptămâna modei italiene, 30 mai – 5 iunie

Săptămâna îmbrăcămintei şi modei italiene într-o serie de magazine din Bucureşti şi din alte oraşe, care oferă discount-uri speciale.

 

Săptămâna amenajărilor interioare și design-ului „Made in Italy” 30 mai – 5 iunie

Săptămâna amenajărilor interioare, mobilei şi design-ului italian în câteva magazine din Bucureşti care vor propune o campanie de discount-uri şi promoţii.

 

Celebrări oficiale cu ocazia Zilei Naționale a Republicii Italiene – 2 iunie, la reşedinţa Ambasadorului Italiei în Bucureşti (participare doar pe baza de invitaţie)

 

Săptămâna autorilor italieni, 2 iunie – 9 iunie

Săptămâna sărbătoririi autorilor italieni cu pachete promoţionale propuse de Editura Nemira în magazinul Mistica din Bucuresti şi în magazinul online al editurii.

 

 

Italia Food & Wine Day”, 3 iunie, Hotel Novotel

Prezentare cu degustare de vinuri şi produse alimentare italiene la Bucureşti. Evenimentul propune o selecție de vinuri şi produse agroalimentare „Made in Italy” companiilor din domeniul HORECA, precum şi presei.

În deschidere, va avea loc seminarul „Protecţia mărcii Made in Italy în sectorul agroalimentar din România”, organizat de Camera de Comerţ Italiană pentru România.

 

Programul complet al Festivalului Italian și informații detaliate găsiți pe www.festivalitalian.ro

 

 

Despre Festivalul Italian

Festivalul Italian anticipează semestrul în care Italia va deţine preşedinţia Uniunii Europene.

 

Organizator: Agenția Italiană pentru Comerț Exterior – ICE biroul de la București, cu sprijinul Ambasadei Italiei la București.

 

Agenţia – ICE operează în România din 1969 şi desfăşoară activități de informare, asistenţă şi promovare pentru firmele italiene care doresc începerea sau extinderea unei activităţi în România și sprijină colaborarea acestora cu firmele românești interesate de piața italiană. Si anul acesta îşi concentrează acţiunile pe cele mai importante sectoare de business ale Italiei în întreaga lume: modă, gastronomie sau design.

 

 

Luca Gentile, Directorul Agenţiei – ICE în România:

 

Festivalul Italian reprezintă astăzi mai mult decât tradiţionala întâlnire a României cu frumosul şi bunul gust specific Italiei, România fiind o ţară în continuă căutare de noutăţi pentru consumatorii săi cu preferinţe din ce în ce mai sofisticate. Festivalul capătă din ce în ce mai mult forma unei platforme comerciale şi promoţionale la 360 de grade.

Anul acesta, dincolo de tradiţionala prezenţă a restaurantelor de calitate şi a brand-urilor cunoscute de modă şi design interior, am atras toate principalele reţele de distribuţie din ţară pentru a înlesni prezenţa produselor Made in Italy la nivel global. Ca Agenţie – ICE ne-am propus să ne adresăm unui public variat, de la consumatori la presă, de la buyers la distribuitori, şi am reuşit să introducem în Festival sectorul editorial, cu un impact comercial foarte mare dincolo de cel cultural”

 

 

 Excelența sa Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la București:

 

Sunt deosebit de încântat de lansarea noii ediții a Festivalului Italian. Și în acest an, inițiativele din program vor aduce un omagiu excelenței “Made in Italy”. Sunt încântat să văd cum se consolidează vechile colaborări și cum iau naștere altele noi în această țară importantă, unde Italia este de mulți ani printre primii parteneri comerciali – mai precis al doilea – și primul ca număr de societăți costituite.”

 

Despre relațiile italo-române:

 

România şi Italia au o importantă tradiţie la nivelul schimburilor comerciale. Italia este de peste 10 ani principalul investitor în România, prin numărul de companii înregistrate (circa 37.000).

Totalul capitalului italian în România este acum de aproximativ 1,6 miliarde de euro. Doar în 2013 au fost înregistrate aproape 2.000 de companii noi, reprezentând aproape 30 de procente din numărul total al societăţilor cu capital străin nou înmatriculate în România.

Din totalul investiţiilor străine directe în România, la sfârșitul lui 2012, valoarea totală a investiţiilor italiene era de 2,9 miliarde de euro, cu o pondere de 5 procente din totalul investițiilor străine directe.