[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
publicat la: 25/11/2011

82.000 de euro pentru noua identitate vizuală a Primăriei Bucureştiului

82.000 de euro pentru noua identitate vizuală a Primăriei Bucureştiului

Noul manual de identitate vizuală al Bucureştiului va costa aproximativ 82.000 de euro, de aproximativ 11 ori mai mult decât precedentul, conceput în urmă cu doi ani.

Respectivul manual trebuie să pună la dispoziţie un slogan al instituţiei, iar câştigătorul licitaţiei trebuie să editeze şi tipărească manualul de identitate vizuală în 1.000 de exemplare pe hârtie şi 1.000 pe CD.

Decizia de a achita câteva zeci de mii de euro pentru un astfel de proiect a fost criticată, mai ales că bugetul PMB a fost redus cu aproape 46 de milioane de euro, iar un alt manual a fost realizat acum doar doi ani de doi angajaţi ai primăriei.

"Primăria Generală a Municipiului Bucureşti are o preocupare constantă pentru creşterea coerenţei vizuale pentru a oferi un standard optim în utilizarea elementelor de semnătură, logo, heraldică, slogan şi a celorlalte elemente care ţin de imaginea generală a PMB. În consecinţă, elaborarea unui manual actualizat de identitate vizuală în contextul importanţei instituţiei este absolut necesară", potrivit justificării care apare în documentele pregătite pentru licitaţie, scrie România Liberă.