[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
publicat la: 9/05/2014

Românii sunt fani U2, Lady Gaga și… Holograf?

Românii sunt fani U2, Lady Gaga și… Holograf?

Am primit recent rezultatele unei cercetări online QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA efectuată în România, în luna martie a acestui an, de organizaţia elveţiană ICERTIAS - International Certification Association GmbH. Concluzia noastră: românul are gusturi muzicale diverse și de neînțeles.

Au fost chestionați 1.200 de cetăţeni români, utilizatori de internet, cu vârste de peste 15 ani. Printre altele, au răspuns la întrebările: care este cea mai bună cântăreață și cel mai bun grup din lume? Răspunsurile majorității au fost Lady Gaga și U2.

În categoria cel mai bun grup românesc, majoritatea românilor participanţi la cercetarea QUDAL în România au menţionat Holograf, în timp ce Andra este câştigătoarea absolută desemnată de români la categoria „cel mai bun cântăreţ din România”.

Rămâne să facem, fiecare, legătura între cele patru nume.

Același studiu arată că, dacă un român obişnuit ar avea la dispoziţie un buget nelimitat şi dacă ar lua decizii de cumpărare exclusiv în baza criteriului calităţii, atunci el ar folosi notebook-uri Apple. Repondenții consideră că FC Barcelona este cel mai bun club sportiv din lume, Lionel Messi este considerat cel mai bun sportiv din lume, iar Simona Halep cel mai bun sportiv român.

În categoriile comerciale ale cercetării QUDAL, cetăţenii români numesc, de exemplu, ca furnizori al celui mai înalt nivel de calitate: Samsung (categoria: telefoane mobile); Nivea (cremă de faţă); Adidas (îmbrăcăminte sport); Orange (servicii de telefonie mobilă); Kandia (ciocolată neagră); Catena (lanţ de farmacii); și Visa (card de credit).

Întreaga cercetare QUDAL în Romania a cuprins peste o sută de categorii comerciale şi necomerciale. Primele rezultate ale acestei cercetări complexe au fost procesate deja şi sunt gata pentru a fi analizate.

Cercetarea de piaţă QUDAL nu măsoară cota de piaţă (vânzări), nici puterea unui brand, ci numai experienţa şi opinia consumatorilor cu privire la cine le oferă cel mai înalt nivel al calităţii în anumite categorii în ţara lor.