J&B Rare lansează City Track made in România
În cadrul campaniei globale J&B City Remix, J&B Rare anunță lansarea în București a City Track-ului realizat de DJ Optick, pornind de la o serie de sunete reprezentative adunate de la consumatorii din România.
City Track-ul reprezentativ pentru România va fi dezvăluit în premieră la 6 aprilie 2012 în cadrul unei petreceri neconvenționale – J&B Flagship Party. La realizarea piesei consumatorii români au contribuit trimiţându-și selecțiile prin aplicaţia specială J&B City Remix iPhone App, pe pagina de internet dedicată (cityremix.startapartyhere.com) şi prin aplicaţia de Facebook (www.facebook.com/JBRomania).
J&B Rare a dat startul campaniei City Remix începând cu luna noiembrie. La nivel global, brandul colaborează cu DJ-ul Russ Chimes, în timp ce, pe plan local, proiectul City Remix a fost dezvoltat alături de DJ Optick. “A fost o provocare pentru mine ca artist să transform zgomotul oraşelor în muzică. Este un feeling incomparabil, acela de a crea o piesă statement la care și-au adus contribuția atât de multe persoane. La fel de incitant a fost să preiau acest caleidoscop sonor și să îl transform într-o declarație simbol, la nivel muzical, a României. Campania J&B City Remix a dat ocazia multora să devină artişti pentru o zi, să simtă vibe-ul oraşelor, să aleagă beat-ul care îi inspiră”, a declarat DJ Optick.
În data de 6 aprilie, J&B Rare invită consumatorii la o experiență neconvențională: o petrecere inedită care surprinde în mod original spiritul orașului. Punctul culminant al evenimentului va fi reprezentat de dezvăluirea în premieră a city track-ului ce reprezintă România la nivel internațional.