[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:

Editoriale

Cherchez... la femme!

Cherchez... la femme!

O să fiu foarte sinceră încă de la început: tema acestui număr a fost aleasă după o scurtă trecere în revistă a celor 9 ediții de până acum.

Actorul român şi limba lui Shakespeare

Actorul român şi limba lui Shakespeare

Vă propun un experiment. Luaţi un număr oarecare de actori tineri, cu cât mai mulţi, cu atât mai bine, şi aruncaţi-le următoarea întrebare: „Credeţi că puteţi lucra Shakespeare în limba engleză?”.

Cele mai bune locuri

Cele mai bune locuri

Când merg la un concert, nu mă concentrez pe standurile cu băuturi sau cele cu mâncare, nici pe numărul badigarzilor, nici pe conversaţii amicale.

Amprentele lui Rockmore

Amprentele lui Rockmore

Profesorul Daniel Rockmore, șeful catedrei de matematică de la Dartmouth College (Statele Unite), a anunțat, la jumătatea lunii mai, că a demonstrat prin metode științifice următoarea chestiune: scriitorii sunt influențați ...

Work in pro­gress

Work in pro­gress

Toată lumea se pricepe la cinema, toată lumea are o părere despre filme.

Cine (și ce) este criticul?

Cine (și ce) este criticul?

Nu știu dacă vă mai amintiți de orele de filosofie din liceu, când profesorul venea și scria mărunt pe tablă tema dezbaterii din acea zi: „ce e omul?”, „ce e fericirea?”...

Atletic. Bilbao sau Madrid?

Atletic. Bilbao sau Madrid?

Înaintea Finalei Europa League din această seară, suporterii spanioli au luat cu asalt orașul – i-am zărit pe sticlă, cum se distrau în Centrul Vechi, în urmă cu o seară sau două.

Literatură și (bi)ciclism

Literatură și (bi)ciclism

Citez din Băiuțeii: „frații pot scrie împreună o carte”. Dar altfel? Ce înseamnă scrisul în tandem, știut fiind că vorbim despre cea mai solitară dintre îndeletniciri?

Întâlnirile cu semn şi sens

Întâlnirile cu semn şi sens

Există întâlniri şi în viaţă, şi în teat­ru, cuprinse de acea stare de graţie la care numai cei norocoşi au acces. Câteva dintre ele au scris istoria teatrului românesc.

Cu cine facem „duet”?

Cu cine facem „duet”?

Cu Londra, Atena, Budapesta, Beijing, Moscova şi lista continuă. De ce s-ar în­frăţi Bucureştiul cu nişte metropole aflate în topul turistic, când oraşul de pe malul Dâmboviţei nu exportă (aproape) nimic?