Cristiana Gavrilă
Este absolventă a UNATC I.L. Caragiale, Bucureşti, secţia Teatrologie.Colaborări la publicaţiile Curentul, Luceafărul, Drama, Teatrul azi, yorick.ro şi la Radio România Actualităţi. În prezent, este secretar literar la Teatrul Naţional Bucureşti şi editor al revistei BeWhere!
Collective Identity
Până unde intră comunitatea în viaţa noastră? Cum ne influenţează personalitatea? Avem vreo şansă? Sandra Mavhima, o tânără dansatoare şi coregrafă, semnează un film care pune aceste întrebări,invitându-ne pe noi să răspundem.
La moartea unui artist
Ce poate fi mai trist pe scenă decât un actor care îşi uită rolul, ce poate fi mai dureros în viaţă decât imaginea unui om în faţa morţii?
Însemnările unui necunoscut
Este unul dintre acele spectacole pe lângă care nu treci uşor, îţi revin imagini şi te urmăresc personaje, îi găseşti un sens raportat la momente din viaţa ta chiar şi la mult timp după ce l-ai văzut.
Portretul artistului la tinerețe
Alexandru Mâzgăreanu este regizor. Andrada Chiriac, scenograf. Au lucrat împreună la câteva proiecte. Dar nu o echipă vrem să vă prezentăm, ci doi artişti la început de drum, care merită să fie luaţi în serios.
De ce nu surâde Maia?
Ştim cu toţii că teatrul este o artă prin excelenţă socială, inseparabilă de problemele comunităţii căreia i se adresează.
Despre terorismul domestic pe scena Odeonului
Grădinile groazei de Daniel Call pune problema hărţuirii în familie şi a terorismului manifestat domestic. Lupta pentru dreptul la intimitate este una dintre temele capitale ale timpului nostru.
Despre extravaganţă şi demonii ei
Extravaganţă, extravaganţe: purtare, ţinută, atitudine ieşite din comun; faptă lipsită de judecată; excentricitate, ciudăţenie, bizarerie.
Alexandru Tocilescu. The show must go on
Alexandru Tocilescu a plecat dintre noi. Dar spectacolele lui vor mai ţine o perioadă afişul teatrelor. Apoi ne vor rămâne memoria şi benzile înregistrate, care vor deveni din ce în ce mai infidele...
Purcărete. Un regizor cât Faust
Cunosc oameni care au venit special în România pentru a vedea Faust montat de Silviu Purcărete, la Sibiu. Ştiu pe mulţi care l-au tot văzut şi revăzut.
Răzvan Mazilu sau viaţa imită arta
A redefinit dansul contemporan. Aducându-l spre sine, l-a apropiat de public. Adică i-a adăugat teatralitate atât cât avea nevoie şi l-a condimentat cu ceva „glamour” de calitate.