[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:

Cristiana Gavrilă

Este absolventă a UNATC I.L. Caragiale, Bucureşti, secţia Teatrologie.Colaborări la publicaţiile Curentul, Luceafărul, Drama, Teatrul azi, yorick.ro şi la Radio România Actualităţi. În prezent, este secretar literar la Teatrul Naţional Bucureşti şi editor al revistei BeWhere!

editori.bewhere.ro/cristiana-gavrila/
Cătălin Vieru – un debut în Revizorul

Cătălin Vieru – un debut în Revizorul

Gogol a surprins şi a zugrăvit atât de bine oamenii pe care îi prezintă în Revizorul, încât ei par a fi desprinşi din orice societate. Îi identifici peste tot, aici şi aievea.

Iubire cu gust de otravă
Titlul piesei: Iubire cu gust de otravă după Teodor Mazilu, Regia: Sorin Simirianţu, Distribuţia: Ioan Isaiu şi Ionela Nedelea, Se joacă la : Teatrul „Tudor Vianu”, Giurgiu

Iubire cu gust de otravă

Un titlu de thriller pentru un spectacol spumos cât o glumă bună, rotundă ca un balon, care în loc de poanta din final, aduce puţină metafizică aruncată cu umor, astfel încât să nu sperie pe nimeni, în stilul Teodor Mazilu.

Culisele unui spectacol.

Culisele unui spectacol. "Fata din Curcubeu"

Noul spectacol de la TNB înseamnă un vis împlinit pentru actriţa Tania Popa. Complice, dramaturgul Lia Bugnar.

Premiile UNITER 2012: Silviu Purcărete, nominalizat la categoria Cel mai bun regizor
Titlu: D'ale Carnavalului, după Caragiale, Regia : Silviu Purcărete, Scenografia şi costumele : Dragoş Buhagiar, Muzica : Vasile Şirli, Distribuţie : Ofelia Popii, Nicu Mihoc, Constantin Chiriac, Adrian Matioc, Marius Turdeanu

Premiile UNITER 2012: Silviu Purcărete, nominalizat la categoria Cel mai bun regizor

În spectacolul de la Sibiu, pasiunea declanşează forţele naturii, viaţa este fatalitate, iar metafizica românului se stinge în carnaval, cu bere şi mici. Nu rataţi!

Mihai Mălaimare sau arta pură a actorului

Mihai Mălaimare sau arta pură a actorului

Vă amintiţi ce mult ne amuzam în copilărie când prindeam la televizor vreun moment de pantomimă? Dacă îmi spuneţi că nu vă plăceau mimii şi nici gagurile din filmele mute, nu vă cred.

Dansul ca ADN, între alb şi negru

Dansul ca ADN, între alb şi negru

Sandra Mavhima este autoarea scurtmetrajului Collective Identity. O româncă-africană 100% care, prin dans, a pornit în căutarea identităţii.

Hedda Gabler şi vocea generalului tată
Piesa: Hedda Gabler de Henrik Ibsen, Regia: Andrei Şerban, Distribuţia: Kézdi Imola, Szűcs Ervin, Varga Csilla, Csutak Réka, , Se joacă la : Teatrul Maghiar de Stat, Cluj-Napoca

Hedda Gabler şi vocea generalului tată

Dacă am face un sondaj printre oamenii de teatru, probabil mulţi ar spune că Hedda Gabler este o dramă burgheză, iar Ibsen un autor de un realism datat.

Critica de teatru și câteva vicii de abordare

Critica de teatru și câteva vicii de abordare

Un actor mare de la noi şi, în plus, de o discreţie cum rar întâlneşti, de aceea nu-i voi da numele - îmi spunea că nu a citit niciodată nimic din ce s-a scris despre el.

Silviu Purcărete: „Un spectacol nu se termină niciodată”

Silviu Purcărete: „Un spectacol nu se termină niciodată”

În anii ‘90, spectacolele sale duceau faima Teatrului Naţional din Craiova peste timp şi graniţe. Cu Faust a instaurat triumful internaţional al Teatrului Naţional „Radu Stanca” din Sibiu.

Aproape de celălalt
Regia: Cristi Juncu, Distribuţia: Amalia Huţan, Olimpiu Blaj, Gabriel Tudorin, Se joacă la : Teatrul „Anton Pann”, Râmnicu Vâlcea

Aproape de celălalt

Cât de greu sau de uşor este să spui un „te iubesc”, sub albastrul cerului înstelat într-o seară de iarnă?