[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
publicat la: 29/01/2013

Urşii Polari revin în familia Coca-Cola într-o nouă campanie

Urşii Polari revin în familia Coca-Cola într-o nouă campanie

Campania Urşii Polari se desfăşoară npână pe 25 februarie, iar Coca-Cola aduce în prim plan magia momentelor petrecute în familie.

Urşii Polari fac parte din tradiţia mărcii Coca-Cola încă din 1922, fiind adevărate personaje emblematice. În România, campania beneficiază de un mix media şi cuprinde spot TV, suport digital, PR, cinema, afişaje stradale, promoţie naţională pentru consumatori, dar şi activităţi speciale. Coca-Cola prezintă aventurile unei familii fericite de urşi polari din Regiunea Arctică prin intermediul unui spot TV animat şi al unui scurtmetraj realizat de Ridley Scott.

”Pentru fiecare dintre noi, cele mai frumoase momente sunt cele petrecute în familie. Astfel, prin noua campanie transpunem emoţia acestor clipe în povestea unei familii de urşi polari care celebrează bucuria de a petrece timp cu cei dragi”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager România şi Moldova.

Pasagerii de la metrou vor avea plăcuta surpriză de a urmări filmul Urşii Polari pe monitoarele din staţiile Aurel Vlaicu, Aviatorilor, Eroilor, Izvor, Obor, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei, Pipera şi Piaţa Sudului, în perioada desfăşurării campaniei.
Mai multe jocuri cu urşii polari şi diverse elemente grafice sunt disponibile pe www.cocacolaarcticisland.com.

În acest moment se desfăşoară şi o promoţie naţională prin care oricine are şansa de a câştiga un urs mare polar de pluş, propria familie de urşi polari de pluş sau o excursie la Polul Nord. Promoţia se desfăşoară până pe 25 februarie şi poate fi urmărite pe www.cokeursipolari.ro/#/premii.

Taguri:

un comentariu
andrei vacarus22 Martie, 2013:

htggbttbb