Brands
Mentori și modele la Zilele BIZ
Cea de-a 11-a ediție a conferinței de afaceri Zilele Biz aduce pe scenă câteva dintre cele mai influente personalități culturale și de business din România.
DVF a creat pentru evian noua sticlă ediţie limitată 2013
Cunoscutul fashion designer Diane von Furstenberg a creat noul design al sticle ediţie limitată 2013 a apei minerale evian, care continuă celebrarea tinereţii şi puritatea.
File de poveste cu textilele IKEA
Compania IKEA celebrează textilele în acest an, deoarece acestea ne fac viaţa confortabilă, comodă, creativă, personală şi uşoară.
Distracţie mortală de Halloween, la Sun Plaza
Sun Plaza Shopping Center sărbătoreşte, între 24 şi 31 octombrie 2012, Halloween-ul cu decoruri înspăimântătoare, maraton de spinning şi personaje de speriat din filme.
(P) Experimentalist.ro provoked by Grolsch - noua platformă pentru creativii români
Experimentalist.ro este spațiul virtual de întâlnire al creativilor din România.
Maria Bata va apărea într-o reclama Martini alături de Barbara Gonzalez
Barbara Gonzalez, în vârstă de 27 de ani, originară din Spania, a fost desemnată câştigătoarea Martini Royale Casting, şi va păşi pe urmele unor alte vedete care au promovat brandul, precum Charlize Theron, Naomi Campbell sau Monica Bellucci.
Cosmetice în oferta Debenhams
Mărci de cosmetice precum Ruby Hammer Recommends şi Baylis&Harding vor fi disponibile în magazinele Debenhams din Bucureşti Mall, Plaza România sau Băneasa Shopping City.
Vilaro.ro – primul magazin Erwin Müller din România
Vilaro Design a lansat primul magazin online din România. Portofoliul de produse Erwin Müller, atent selecţionate de o echipă de profesionişti, este de o calitate excepţională, tipic germană.
ABSOLUT GREYHOUND - mixul ABSOLUT de sunet, savoare şi mister
ABSOLUT GREYHOUND este primul mix muzical inspirat de un cocktail ABSOLUT, care duce experienţa senzorială într-un univers futurist.
Tazovsky, cea mai nouă marcă de votcă din România
Tazovsky Vodka, primul brand propriu din portofoliul PPD România, este lansat pe piaţa locală printr-o campanie integrată de comunicare, sub conceptul „Intelligently distilled”.