Brands
Urşii Polari revin în familia Coca-Cola într-o nouă campanie
Campania Urşii Polari se desfăşoară npână pe 25 februarie, iar Coca-Cola aduce în prim plan magia momentelor petrecute în familie.
Frames by Alina Botea @ Molecule F
Designerul Alina Botea a imaginat, pentru sezonul rece, o femeie care îşi permite luxul de a se izola de agitaţia urbană şi a savura lucrurile mici din jurul său sau pentru a se adăposti sub auspiciile protectoare ale propriului cămin.
Cea mai exclusivistă petrecere apres-ski, marca Peroni Nastro Azzuro, la Bucureşti
Peroni Nastro Azzuro, berea super-premium italiană numărul unu în lume, a sărbătorit iarna printr-un eveniment exclusivist, care a redat atmosfera unei petreceri apres-ski.
Învinge un Pro cu Sony NEX – concurs adresat pasionaţilor de fotografie
Campania „Învinge un Pro cu Sony NEX” se adresează tuturor pasionaţilor de fotografie, indiferent de aparatul folosit.
Câştigă o excursie la Veneţia cu Angelli
Orice sticlă de Angelli poate aduce cumpărătorului o excursie de două persoane la Veneţia.
A fost lansată în România băutura Winter Jack, ediţie limitată de la Jack Daniel’s
Cea mai nouă băutură de la Jack Daniel’s vine în ediţie limitată, pentru sezonul rece şi se recomandă să fie băută fierbinte în zilele friguroase de iarnă.
IKEA sprijină Salvaţi Copiii şi UNICEF prin campania Jucăriilor de Pluş
Prin intermediul campaniei anuale a Jucăriilor de Pluş, compania IKEA sprijină Salvaţi Copiii şi UNICEF să ofere acces la educaţie celor din ţările aflate în curs de dezvoltare.
Johnnie Walker At Your Home – campanie inedită pentru consumatorii de whisky
Johnnie Walker îi provoacă pe consumatorii de whisky din România, dar şi pe cei care îşi doresc o evadare în fascinanta lume a aromelor şi gusturilor tari, să participe la o experienţă inedită, Johnnie Walker At Your Home.