IKEA sprijină Salvaţi Copiii şi UNICEF prin campania Jucăriilor de Pluş
Prin intermediul campaniei anuale a Jucăriilor de Pluş, compania IKEA sprijină Salvaţi Copiii şi UNICEF să ofere acces la educaţie celor din ţările aflate în curs de dezvoltare.
Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată până pe 29 decembrie 2012, IKEA Foundation donează un euro pentru educaţia copiilor prin programele susţinute de UNICEF şi Salvaţi Copiii din România şi din întreaga lumea.
Magazinul IKEA din Bucureşti se alătură pentru al treilea an consecutiv campaniei internaţionale anuale a Jucăriilor de Pluş. Iarna trecută, campania a dus la strângerea a 56.405 euro.
În lume, campania Jucăriilor de Pluş se desfăşoară încă din 2003. De atunci, IKEA Foundation a donat 47,5 milioane de euro, bani care au ajutat opt milioane de copii, din aproape 40 de ţări.
Pe lângă jucăriile Vandring, Barnslig, Gosig, Fabler, Lekkmrat şi Torva, familia jucăriilor de pluş are trei noi membri: ariciul, ursul şi bufniţa.