Coca-Cola se implică în susţinerea Jocurilor Olimpice de peste 80 de ani
Compania Coca-Cola a lansat campania Move to the Beat, prin care va oferi iubitorilor sportului din peste 100 de ţări experienţe memorabile.
„Conceptul campaniei Move to the Beat porneşte de la îmbinarea perfectă dintre muzică şi sport pentru a inspira tinerii din întreaga lume să adopte mișcarea ca parte din stilul lor de viață”, spune Nicoleta Eftimiu, Senion Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova.
Campania Move to the Beat va face înconjurul lumii şi include iniţiative precum: Cursa Torţei Olimpice, Campania Integrată de marketing – Move to the Beat, Imnul Oficial Coca-Cola al Jocurilor Olimpice, Documentarul şi Spotul TV, Emisiunea Beat TV, Activări digitale şi aplicaţii revoluţionare pe mobil.
Coca-Cola va furniza cea mai mare varietate de bături oferite vreodată în cadruL JO, pentru a asigura posibilitatea unei hidratări adecvate celor aproximativ 14.000 de atleţi şi celor 6 milioane de spectatori care vor fi prezenţi în Parcul Olimpic din Londra.