50 de milioane de fani Coca-Cola, invitaţi să inspire motive de fericire
Pagina de Facebook a mărcii Coca-Cola a depăşit numărul record de 50 de milioane de fani, iar compania a lansat o provocare: 50 de milioane de oameni să găsească şi împărtăşească cei mai simpli paşi spre fericire.
Folosind site-ul de socializare Facebook, Coca-Cola va selecta un grup de fani activi care, împreună cu echipa globală Coca-Cola şi comunitatea de fani Coca-Cola, vor căuta motive de bucurie şi le vor împărtăşi ca o sursă de inspiraţie pentru întreaga lume.
„Astfel, cei 50 de milioane de fani entuziaşti se află în faţa unei noi provocări. Ei vor încerca să descopere modalităţi simple şi creative de a aduce zâmbetul pe buze celor din jur şi de a transforma lumea într-un loc mai fericit”, a spus Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova.
Folosind noua aplicație de pe pagina de Facebook Coca-Cola, https://www.facebook.com/cocacola, fanii vor putea deveni parte a mișcării globale, având ca scop răspândirea fericirii în lume.
Pagina de Facebook Coca-Cola nu a fost creată de către companie, ci de doi fani, Dusty Sorg şi Michael Jedrzejewski, în august 2008. Ei căutau o pagină de fani pe Facebook pentru a-şi împărtăşi pasiunea pentru Coca-Cola, dar după ce nu au găsit niciuna suficient de bună, au realizat una proprie.