[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
Bucureşti Adresă: Str. Academiei 15 Telefon: +4 0765 273109 Website: www.galerianoua.ro Email: info@galerianoua.ro

Galeria Nouă

Galeria Nouă este o organizaţie non - profit care prezintă artiști români și internaționali și promovează cu precădere fotografia, arta video, proiectele multimedia și proiecte interdisciplinare.

Galeria Nouă organizează expoziţii în colaborare cu galerii, muzee şi centre de artă contemporană din

ţară şi din Europa cu scopul de a:
- prezenta publicului român şi comunităţii artistice cele mai noi tendinţe şi concepte internaţionale din arta vizuală contemporană
- promova artişti români şi internaţionali care se bucură deja de notorietate dar şi de a descoperi şi sprijini tineri artişti.

Galeria Nouă funcţionează ca un loc de întâlnire şi informare pe teme de artă contemporană iniţiind dezbateri, mese rotunde şi prezentări.

''În peisajul galeriilor de artă contemporană din Bucureşti Galeria Nouă are o identitate clară - fotografie & new media - subliniată şi prin noua identitate vizuală pe care o lansăm în această toamnă.
O imagine actuală, clară, conceptuală care ilustrează perfect profilul galeriei şi tipul de proiecte pe care îl promovăm.
Sper din toată inima că noua interfaţă vizuală a galeriei va impulsiona activitatea pe care o desfăşuram şi va comunica coerent şi eficient publicului nostru datele despre evenimentele pe care le organizăm.''
Aurora Kiraly - director Galeria Nouă

"În proiectarea noii identităţi vizuale am ţinut cont de trei aspecte importante:
1. Galeria Nouă împlinea trei ani, lucru deloc neglijabil dacă ne gândim la contextul actual (economic, politic şi social) dificil în care îşi desfăşoară activitatea;
2. colaborează cu o echipă specializată în marketing cultural, având astfel un atu în faţa altor galerii şi organizaţii culturale româneşti;
3. avea nevoie, în urma dezvoltărilor strategice şi funcţionale de o nouă imagine, mai proaspătă şi care să reflecte atât evoluţia actuală, cât şi pe cea potenţială.
Caracterul organic şi interactiv al logo-ului - faptul că se schimbă anual în urma voturilor exprimate pe website-ul galeriei - subliniază dorinţa acesteia de a se apropia mai mult de publicul său majoritar - tinerii şi totodată, accentuează aspiraţia galeriei de a merge pe un drum cât mai lung."
Ioana Nemes - ID Developer